1. De ce nu există fonduri CAS/AOPSNAJ pentru analize pe baza trimiterilor medicale?
Casa de Asigurări de Sănătate (CNAS) alocă lunar fonduri limitate pentru decontarea analizelor. Clinica Sante respectă dreptul pacienților de a beneficia de astfel de investigații medicale și îi sprijină în acest demers, dorind să ajute cât mai mulți pacienți. Din păcate, nu depinde de noi, ci de fondurile alocate de CNAS laboratoarelor Clinica Sante.
Din acest motiv, lista pacienților programați depinde de volumul de cereri și de plafonul disponibil din fiecare locație.
Prin urmare vă recomandăm să vă adresați direct celui mai apropiat centru de recoltare Clinica Sante pentru a beneficia de efectuarea investigațiilor medicale decontate de CAS/ AOPSNAJ, în baza biletului de trimitere de la medicul de familie/ specialitate și pentru programări.
Pentru obținerea datelor de contact, vă rugăm să accesați pagina Locații Clinica Sante.
2. Se pot efectua analize medicale decontate de CAS/AOPSNAJ și în alt județ decât cel de domiciliu?
Da, asigurații pot beneficia de analize medicale de laborator pe întreg teritoriul țării în centrele de recoltare Clinica Sante, care se află în relație contractuală cu CAS.
Pentru informații suplimentare, vă recomandăm să accesați pagina Listă centre CAS
3. Se pot face analize de imagistică la Clinica Sante?
În prezent, pacienții pot realiza investigați de imagistică la Centrul de Radiologie și Imagistică Medicală Pitești, Strada Mircea Eliade, Numărul 16. Centrul dispune de tehnologie ultraperformantă și de o echipă de medici profesioniști, iar prin parteneriatul cu Siemens-Healthineers și GE Healthcare, ne dorim să oferim servicii de radiologie și imagistică medicală prompte și de calitate.
Pentru informații suplimentare privind serviciile de investigare imagistică, de care puteți beneficia, vă rugăm să accesați pagina Centrul de Radiologie și Imagistică Medicală Pitești (click pe litere active cu link care duce direct în pagina https://www.clinica-sante.ro/imagistica/ ).
4. Care sunt zonele în care se efectuează recoltări la domiciliu?
Clinica Sante oferă servicii de recoltare analize medicale la domiciliu pacienților din toate municipiile reședință de județ. Serviciul de recoltare la domiciliu se poate efectua pe baza formularului completat online sau prin apelarea serviciului de Call Center *8787.
Atenție! Recomandăm pacienților să solicite programările pentru acest serviciu cu minim 24 de ore înainte de momentul în care își doresc recoltarea.
Pentru informații detaliate, vă rugăm să accesați pagina Recoltare analize medicale la domiciliu (click pe litere active cu link care duce în https://www.clinica-sante.ro/analize-medicale-la-domiciliu/)
5. Cât durează reducerea de 12%?
Reducerea de 12% nu are termen limitat de valabilitate. Pacienții pot beneficia de această reducere la plasarea unei comenzi online, pe care o pot achita fie online, fie direct în recepția centrului de recoltare Clinica Sante, unde pot opta pentru plata cash sau card bancar.
6. Cum pot beneficia de cardul de fidelitate Clinica Sante?
Cardul de fidelitate poate fi obținut pe loc, în recepția oricărui centru de recoltare Clinica Sante, fără niciun cost din partea participanților la acest program, în limita disponibilității, numai după completarea și semnarea formularului de înscriere, la achiziționarea de servicii în valoare de minim 50 lei conform bonului fiscal. Cardul de fidelitate este unic, nenominal și transmisibil.
Ca alternativă la cardul de fidelitate pe format fizic, vă propunem descărcarea aplicației mobile partenere “Virtual Cards”, din care puteți solicita eliberarea unui card de fidelitate Clinica Sante în format electronic.
Atenție! Fiind nenominal și transmisibil, cardul nu poate fi atribuit unui ID unic în sistemul nostru informatic. Drept urmare, este necesară prezentarea cardului la recepția centrului de recoltare Clinica Sante.
7. Un pacient din Diaspora și membrii familiei sale pot beneficia de reducere?
Pot beneficia de reducere inclusiv membrii familiei de gradul I și II, atât timp cât cel puțin un membru poate dovedi apartenența la Diaspora. Gradul de rudenie (filiația) se dovedește, în primul rând, prin verificarea actelor întocmite la starea civilă, dar și prin certificatul de naștere.
9. Cine poate interpreta rezultatele după efectuarea analizelor medicale?
În urma solicitării pacienților, Clinica Sante oferă numai serviciile necesare efectuării analizelor medicale la un nivel performant. După ce sunt validate de medicul laboratorului, rezultatele acestor investigații trebuie prezentate medicului curant/ specialistului pentru o interpretare corectă și pentru stabilirea diagnosticului, precum și a tratamentului.
8. Rezultatele analizelor pot fi vizualizate și din străinătate?
Din respect pentru timpul pacienților, Clinica Sante oferă acestora două metode rapide prin care pot vizualiza rezultatele obținute în urma investigațiilor de laborator, fără a mai fi necesară deplasarea lor în centrele de recoltare:
- În momentul înregistrării în recepție, pacientul își poate completa pe formular adresa de email și, imediat ce sunt validate de medicul de laborator, rezultatele analizelor medicale sunt trimise.
Atenție! Nu se trimite pe email rezultatul analizei medicale pentru HIV. Aceasta se ridică personal de la centrul de recoltare Clinica Sante. - A doua metodă oferă pacientului posibilitatea de a-și vizualiza online rezultatele la analizele medicale, accesând website-ul www.clinica-sante.ro, secțiunea Acces rezultate pacienți(click litere active cu link direct în pagină), urmând pașii de mai jos:
- Selectați localitatea
- În fereastra “Acces pacienți”, introduceți CNP-ul pacientului și numărul buletinului de analiză
- Click “Login”
- În pagina nou deschisă suntafișate toate codurile aferente vizitelor la laboratorul Clinica Sante.
- Pentru a vizualizarea unui rezultat, dați click pe codul evidențiat în roșu (partea stângă a paginii).
9. Care este timpul de execuție al unei analize medicale?
Termenul de execuție diferă pentru fiecare analiză medicală în parte. Investigațiile care sunt subcontractate extern necesită mai mult timp.
Atenție! La termenul de execuție al investigațiilor nu se vor lua în considerare zilele de weekend, sărbătorile legale și ziua recoltării.